Onderzoek mesotherapie bij haaruitval. Resultaten

mesogun

Mesotherapie bij haaruitval wordt steeds meer toegepast. Bij mesotherapie wordt met behulp van de mesogun een serie van micro-injecties gegeven in de bovenste huidlaag. Geinjecteerd wordt een mix van de juiste vitaminen, mineralen en antioxidanten. De mix kan worden aangepast op het haarprobleem, zodat in onze kliniek altijd de juiste samenstelling wordt toegepast in de mesotherapie bij haaruitval.

Het resultaat is: minder haaruitval, behoud van het bestaande haar, maar vooral nieuwe haargroei. Zelfs op de plekken waar het eerst kaal was.

grafiek 1

Wij hebben een  onderzoek uitgevoerd onder de behandelde patienten, die al  enige tijd worden behandeld. (enkele maanden tot langer dan een jaar)
85,7% van de respondenten geeft aan dat het reslutaat voldoende is, 14,3% noemt het resultaat zeer goed. (zie grafiek 1)

Ook is bijna iedereen tevreden over de mesotherapie: 71,4% is zeer tevreden en 28,6 % is redelijk tevreden (zie grafiek 2). Opvallend is dat iedereen de mesotherapie aan anderen zou aanbevelen.

Niemand heeft last van bijwerkingen, wat heel belangrijk is.  En 42,9% geeft aan dat de behandeling een beetje pijnlijk is, het zijn immers injecties maar met een heel dun naaldje;  57,1 % vindt de behandeling niet pijnlijk.

grafiek 2

Ook dit onderzoek geeft duidelijk aan dat mesotherapie een heel succesvolle behandeling is tegen haaruitval, met maar een heel kleine kans  op bijwerkingen.  Mesotherapie bij haaruitval is geschikt voor vrouwen en mannen. Na een onderzoek kunnen we bepalen of mesotherapie ook voor uw haarprobleem geschikt is.

Wilt u meer weten, heeft u vragen of wilt u een afspraak maken ? klik hier

misschien ook interessant